bad update!

har inte hunnit uppdatera idag eftersom att när jag vaknade hann jag bara äta och göra mig iordning
för sen kom släkten hem till oss för att fira mig hampus o basse!
de är ju bra för nu har jag "fått tillbaka" alla pengar som jag har brät denna helg,
så nu kan jag ju förbränna dom igen! ;)
typ pengar för 500-600 ett par nya byxor kanske? 
något lär det väl bli iaf! ;)

vårt "firande" slutade iaf med att vår minsta kusin såg ut såhär:

efter att vi har klätt ut henne som vi (jag&min syster) brukar göra,
hittade en gammal dräckt i garderoben som passade henne asbra, ;)
ne nu ska jag väl ta och göra färdig svneksan,
efter solsidan! ;)

Kommentarer
Postat av: Mariam

Vad tycker du om dom bilderna på mig?



KRAM

2011-03-20 @ 21:50:29
URL: http://mariamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0