oooups again!

igen igen och åter igen!
sämts uppdatering!
men de ska de bli ändring på för nu ahr jag dagit sportlov på riktig! :)

idag har jag inte gjort så mycke, vart på mammas jobb som dom andra dagarna ;)
sen åkte jag hem käkade, och åkte till sorunda dirr.
lite kul att mina föräldrar åkte in o käkade på stureplan och sen vidare på konsert, och att min syster är på kryssning, och så äre lilla jag kvar som inte fyllt 18 än som inte får göra något sånt roligt, så jag fick gå till min farmor för att käka och de längst jag kom va till sorunda..
menmen va me johanna o linn ett tag, .
vi gjorde inte så mycke vi kollade typ på teve satt vid datan (eller ah, jag gjorde) osv.
nu gör jag typ ingenting sitta bara och degar och lyssnar på music"

kör på en dagen outfit,
ni får leva med att bilden e dålig,


T-shirt: Adrian Hammond
tjocktröja: jack&jones
och byxorna som inte är med på bild som ni ser vet jag inte vart dom kommer från eftersom att jag fick dom i julklappa ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie

snygg outfit eric :D

2011-03-03 @ 14:51:38
URL: http://itsnathalie.blogg.se/
Postat av: Caroline

Måste bara säga att jag älskar den outfiten <3

2011-03-07 @ 22:12:37
URL: http://lillgnagisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0