som sagt

så fyllde ju jag år igår,
och de firades med fest!
helt galet kul, de va fullt och lite till.. men dock kunde inte alla mina kompisar komma!
men det får vi ta igen någon gång!
jag hade svin kul igår, även fast vi fick börja slänga ut folk innan tolv!
för alla började typ spy sönder hela lokalen, och jag tål verkligen inte spya..
men jag gjorde de jag kunde iaf!
och det va kul så länge de var!

dock är jag inte så snygg på denna bilden!
de va efter några glas ;)
och som ni ser så har jag superman kalsonger på mig som jag fick i födelsedags present av några kompisar,
fick oxå tröjan av dom!
men som sagt, jag hade SKITKUL!

jag älskar er brorsor!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha det är så tonårsfester ska se ut ;) Min 18års dag var det vildaste jag varit med om, helt kaos! Det var nästan farligt, men det är ju så det ska vara. Sedan växer man upp och blir tråkig och seriös :P haha

2011-03-17 @ 17:20:53
URL: http://lillgnagisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0