svenska check!

nu är allt med svenskan klar!
känns ganska skönt, nu ska jag nog ta och sova lite
är typ sjuk, eller har haft ont i huvudet i typ fyra dagar nu och har blivit snorig som fan,
eller ah jag e ju ba 17 en liten snorunge så de passar ju haha ;)
nefan ska nog sova nu är sjukt trött..
så måste jag ju bli frisk så att jag kan åka till romme på torsdag,


saknar lite mitt hår, jag hade här
nu är mitt hår bara ful om jag inte gör något med de och de är nästan förkort för vax..
aja ska spara ut de till sommaren iaf, får väl se om jag rakar mig igen då. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska ha som det är! Rakat! ;)

Det kan låta lite konstigt nu men,

du är jätte fin i rakat :)

2011-03-21 @ 22:43:19
Postat av: Robin

Snygg bild Eric! Jag tycker du ska spara ut ditt hår & slinga håret med ljusa slingor!!! :) <3

2011-03-25 @ 16:42:45
URL: http://eelitenrobin.blogg.se/
Postat av: Matildha

Snygg kille ! :)

2011-04-02 @ 19:05:53
URL: http://matildhamakkisusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0