plastik turisterna

sitter och kollar på plastik turisterna,
tänk att folk åker till thailand för att operera sig?
det blir ju inte direkt billigare om man säger så, med tanke på att man måste betala boende och resan dit.
då kan man väl lika gärna göra det hemma,
men visst håller jag med om att de skulle va najjhs att åka på semeter till thailand och samtidigt få sin kropp som man önskat sig,
men nej jag skulle ändå inte göra det. känns som att det är lite för "orent" att gör det där,
de är iaf va jag tycker.


Kommentarer
Postat av: Caroline =)

Håller med dig med dina åsikter. Man åker ju dit för att ha semester, för jag menar, det kan ju inte skilja så mycket på pengar. Damn, tycker också det verkar vara för orent.

Hm, ja det var en jobbig tid. Men nu är mitt liv perfekt och jag är så lycklig. Men det är fan hemskt när mobbarna får alla på deras sida så står man där själv, och man är inte stark själv. Jag har funderingar på om jag ska skriva om min mobbning i ett längre inlägg..

2011-05-25 @ 09:08:41
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joo min helg var bra, lite hektisk, men bra :) Ska du göra något kuligt nästa helg då? Den som kommer alltså?

2011-05-25 @ 11:23:32
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0