jag hatar sl!

jag verkligen hatar sl just nu!
jag börjar kvart över tio imorgon, och när tågen har varit inställda så har jag jämnt fått världens skönaste sovmorgornar (fittstavning!?) men nej, självklart så ska ju ingen buss passa till tåget nu!
så jag komemr får sitta i skolan HELT JÄVLA ENSAM en timme innan jag börjar! ja skit kul sl jävligt kuL!
eller vänta man kan ju kanske ta det som komplikation till senare i vinter när jag kommer komma försent tack vare dig sl, tror du att lärarna köper det kanske!? idioter!
nej men juste när man ska hem, glömde ju bara att man måste sitta o vänta i ösmo i typ 30-40 min på bussen hem, efter att redan ha åkt tåg i typ en halv timme!
ÅÅH jag pallar inte, gonatt nu ska jag sova så att jag inte försover mig imorgon, så att jag kommer en timme tidigare till skolan! helt frivilligt, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Jonnie

jo de e sant :) men de ska nog gå vägen :)

2011-11-24 @ 03:46:30
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0