jävla skit sl!

förlåt att jag inte har uppdaterat förens nu
men när jag skulle åka hem efter mötet (de tar 10 minuter)
så stod de att min buss skulle komma ahde stod nu på den där grejen, så kom de en buss som de stod 0 spångbro på, och busschaffören sa ba ah men det står fel där uppe, det är denna buss som ska gå nu, sen så svänger bussen in fel, och då är det helt fel buss, den bussen går genom hela skogen och inte förbi där jag bor.
så jag får åka till sorunda och vänta där i aslänge eftersom att de inte gick någon buss..
så istället för att min bussresa skulle ha tagit 10 minuter så tog den 1 timme och 30 minuter!
fml!


Kommentarer
Postat av: danten89

Härligt :)

Jo det är bra :)

Vad gör du?

Trist det där med bussen :(

2011-10-03 @ 23:07:44
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Lindah- En blogg med smink & foton

sv: de e lugnt:P okej va kusligt:P

omg ja skulle klagat på sl sånt där e inte kul, men då vet du hur de är o åka så långt me buss, vilket ja gör varje dag.xD

2011-10-05 @ 19:34:18
URL: http://lindamalmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0