söndag (y

tjeena stalkers!
allt bra med er eller? soft då, jorå de e ba bra här med, lite trött ba de e ju söndag liksom så va ska man säga..
ne jag är inte bakis, de vart en lugn kväll igår, jaa alltså har detta varit en torrjävla helg.. tycker ni synd om mig nu? okej fan va bra, de värmer! vad gjorde jag igår då? jo jag va ju på middag som jag sa igår, sen så drog vi till ösmo hem till jennifer o ja de va typ fest, men vi pallade inte o skulle göra något som ingen annan hade gjort förut så eftersom att tågen inte går så är ju den där nergången till tåget helt tom liksom så vi drog dit med ljudanläggningarna osvosv, o körde fest där, låter kul va? visst, nu är ni avundsjuka o önskade att ni oxå hade varit där? haha jaa hur kunde jag veta? kanske för att vi hade fett med kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0