Jag är kär!

Åh herre! Tomten jag har varit jääävligt snäll iår, de kan jag lova!
Har inte vetat vad jag ska ha önskat mig i julklapp, eftersom att de e ju 2 månader kvar nu så man har ju börjat fundera lite! 
 
Men nu har jag hittat vad jag skulle vilja ha! Och jag är fanimej helt fast! 
Har hittat en klocka som heter Theorema Damascus Diamond och är i guld (man kan välja mellan guld, silver och silver med vit bakgrund) och har 35 Juveler och 10 st i 0,04 karat diamanter! Den går dock loss på 7559kr(!)  
 
Men jag vet inte riktigt om jag vågar eller orkar vänta i två månader på att se om jag får den i julklapp eller inte, för vill ha den nu. Och vad ska jag önska mig i såna fall?
 
aja här har ni skönheten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0