10 februari

Idag har det gått exakt ett år sedan jag blev inlagd på för första pga av min sjudom anorexia.
Även att det är många som vet om min "hemlighet" eller rättare sagt sjukdom så är det nog ändå dags för mig att få dela med mig av hur det är och hur resan har varit, och dels för att visa att killar även kan få Anorexia! 
 
Tänkte ta de ite steg för steg i olika inlägg hade jag nog tänkt, det är så himla mycket jag har gått igenom under detta år så jag kommer nog lätt ha glömt hälften av vad jag har gått igenom! 
Har även fått några kommentarer som jag oxå hade tänkt svara på i inlägg.  
vet inte exakt hur lång tid det tar tills första inlägget kommer upp men ska försöka göra ett så snart som möjligt. det lovar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0