Det roligaste i hela mitt liv!

Hallå där alla mina få bloggläsare som jag har kvar nu efter ett ja, helt års av blogguppehåll! 
Måste verlkigen berätta för er vad jag har gjort idag! 
Jag tillsammans med min klass har varit inne hos Sveriges Radio både idag och igår, och varit med och fixat o trixat lite! Och idag fick jag + 3 andra från min klass alltså clara sofia och kevin vara med och vara gästprogramleder i Metropol tillsammans med sanna bråding i 3 timmar!
 
Det var så sjuuukt kul att få vara med, jag har alltid velat vara med i radio och precis som jag har trott var det verkligen svinkul! 
Detta är absolut någonting jag verkligen skulle vilja göra igen, skulle aldrig banga en sekund! 
Helt stört! 
Min klass + Sanna och Rasmus! 
Sjukt sköna personer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0